Administracja
_______________________________________________________________________________
Zarządzanie nieruchomościami:
- Zakres usług obejmujących zarządzanie nieruchomościami:
- podejmowanie decyzji w zakresie zwykłego zarządu, reprezentowanie podmiotu,
- prowadzenie i aktualizacja spisu lokali Właścicieli oraz Najemców wchodzących w skład nieruchomości,
- prowadzenie bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości oraz książki obiektu budowlanego,
- kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania, wody, prądu, gazu oraz wywozu nieczystości stałych,
- monitoring i kontrola stanu technicznego budynku, sprawowanie nadzoru nad pracą podmiotów odpowiedzialnych za konserwację i bieżące naprawy,
- kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji,
- zlecanie i nadzór nad wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów okresowych,
- organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
- prowadzenie księgowości Wspólnoty Mieszkaniowej,
- inne czynności zgodnie z życzeniem zleceniodawcy.
Administrowanie nieruchomościami:
- Zakres usług obejmujących administrowanie nieruchomościami:
- prowadzenie i aktualizacja spisu lokali Właścicieli oraz Najemców wchodzących w skład nieruchomości,
- prowadzenie bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości oraz książki obiektu budowlanego,
- kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania, wody, prądu, gazu oraz wywozu nieczystości stałych,
- monitoring i kontrola stanu technicznego budynku, sprawowanie nadzoru nad konserwacją oraz bieżącymi naprawami w obiekcie,
- kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji,
- zlecanie i nadzór nad wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów okresowych,
- organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
- stała współpraca z Zarządem nieruchomości,
- prowadzenie księgowości Wspólnoty Mieszkaniowej,
- inne czynności zgodnie z życzeniem zleceniodawcy.
Księgowość:
- prowadzenie Ksiąg bądź ewidencji pozaksięgowych w sposób przewidziany w Ustawie o rachunkowości,
- prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej,
- prowadzenie księgowości oraz ewidencji pozaksięgowych,
- przygotowywanie i przesyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji podatkowych PIT dotyczących osób związanych ze wspólnotą stosunkiem prawnym,
- windykacja należności oraz doradztwo prawne,
- prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi oraz ZUS,
- sporządzanie budżetu wspólnoty (planu gospodarczego) wg ustaleń Zarządu oraz kontrola jego wykonania,
- sporządzanie rozliczeń oraz raportów finansowych zgodnie z wymaganiami Zarządów Wspólnot, doradztwo w zakresie finansowania działalności Wspólnoty.
Przejęcie nieruchomości:
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności zmierzających do przejęcia nieruchomości. W skład powyższych czynności wchodzi w szczególności:
- analiza stanu prawnego i faktycznego oraz czy przejęcie nieruchomości jest realne,
- przygotowanie projektu niezbędnych uchwał,
- organizacja zebrania,
- przygotowanie protokołu przejęcia,
- dokonanie oceny dokumentacji.
Promocja.
Wspólnoty oraz właściciele obiektów komercyjnych, którzy się zdecydują na nasze usługi zarządzania lub administrowania podpiszą umowę na co najmniej 2 lata otrzymają bezpłatnie usługę administrowania przez 30 dni, natomiast usługę zarządzania przez 90 dni.
Licencje.
Firma zatrudnia osoby posiadające licencje Zarządcy Nieruchomości.