Administracja

_______________________________________________________________________________

 

Zarządzanie nieruchomościami:

  • Zakres usług obejmujących zarządzanie nieruchomościami:
    • podejmowanie decyzji w zakresie zwykłego zarządu, reprezentowanie podmiotu,
    • prowadzenie i aktualizacja spisu lokali Właścicieli oraz Najemców wchodzących w skład nieruchomości,
    • prowadzenie bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości oraz książki obiektu budowlanego,
    • kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania, wody, prądu, gazu oraz wywozu nieczystości stałych,
    • monitoring i kontrola stanu technicznego budynku, sprawowanie nadzoru nad pracą podmiotów odpowiedzialnych za konserwację i bieżące naprawy,
    • kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji,
    • zlecanie i nadzór nad wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów okresowych,
    • organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
    • prowadzenie  księgowości Wspólnoty Mieszkaniowej,
    • inne czynności zgodnie z życzeniem zleceniodawcy.

 

Administrowanie nieruchomościami:

  • Zakres usług obejmujących administrowanie nieruchomościami:
    • prowadzenie i aktualizacja spisu lokali Właścicieli oraz Najemców wchodzących w skład nieruchomości,
    • prowadzenie  bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości oraz książki obiektu budowlanego,
    • kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania, wody, prądu, gazu oraz wywozu nieczystości stałych,
    • monitoring  i  kontrola stanu technicznego budynku, sprawowanie nadzoru nad konserwacją oraz  bieżącymi naprawami w obiekcie,
    • kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji,
    • zlecanie i nadzór nad wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów okresowych,
    • organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
    • stała współpraca z Zarządem nieruchomości,
    • prowadzenie księgowości Wspólnoty Mieszkaniowej,
    • inne czynności zgodnie z życzeniem zleceniodawcy.

 

Księgowość:

  • prowadzenie Ksiąg bądź ewidencji pozaksięgowych w sposób przewidziany w Ustawie o rachunkowości,
  • prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej,
  • prowadzenie księgowości oraz ewidencji pozaksięgowych,
  • przygotowywanie i przesyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji podatkowych PIT dotyczących osób związanych ze wspólnotą stosunkiem prawnym,
  • windykacja należności oraz doradztwo prawne,
  • prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi oraz ZUS,
  • sporządzanie budżetu wspólnoty (planu gospodarczego) wg ustaleń Zarządu oraz kontrola jego wykonania,
  • sporządzanie rozliczeń oraz raportów finansowych zgodnie z wymaganiami Zarządów Wspólnot, doradztwo w zakresie finansowania działalności Wspólnoty.

 

Przejęcie nieruchomości:

  • Usługa polegająca na  przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności zmierzających do przejęcia nieruchomości. W skład powyższych czynności wchodzi w szczególności:
    • analiza stanu prawnego i faktycznego oraz czy przejęcie nieruchomości jest realne,
    • przygotowanie projektu niezbędnych uchwał,
    • organizacja zebrania,
    • przygotowanie protokołu przejęcia,
    • dokonanie oceny dokumentacji.

 

Promocja.

Wspólnoty oraz właściciele obiektów komercyjnych, którzy się zdecydują na nasze usługi zarządzania lub administrowania podpiszą umowę na co najmniej 2 lata otrzymają bezpłatnie usługę administrowania przez 30 dni, natomiast usługę zarządzania przez 90 dni.

 

Licencje.
Firma zatrudnia osoby posiadające licencje Zarządcy Nieruchomości.